תואר שני במדעי הלמידה וההוראה עם התמחות בפיתוח פדגוגי של מערכות חינוך
מבנה הלימודים בהתמחות בפיתוח פדגוגי של מערכות חינוך
מבנה הלימודים בתואר שני MA במדעי הלמידה וההוראה בהתמחות בפיתוח פדגוגי של מערכות חינוך
הלימודים מתקיימים יום בשבוע (יום ד' בלבד) באוניברסיטת חיפה – הפקולטה לחינוך בקמפוס הכרמל
הלימודים כוללים קורסים שיש בהם חובת נוכחות וקורסים וירטואליים הניתנים ללמידה מרחוק
ניתן לשלב את הלימודים תוך כדי עבודה במוסדות חינוך או בעבודה אחרת (אך יש לקחת בחשבון כי הלימודים דורשים השקעה)
מסלולי הלימודים בהתמחות:
בהתמחות ניתן ללמוד במסלול עם כתיבת תזה או במסלול עם פרויקט גמר, ללא תזה:
בשנת לימודים אחת (3 סמסטרים: א', ב' וקיץ) יום בשבוע. ללא כתיבת תזה (ניתן להשלים תזה לאחר סגירת התואר). במהלך השנה יילמדו 36 שעות, מתוכן 4 שעות יוקדשו לפרויקט הגמר.
בשנתיים - יום בשבוע שני סמסטרים (א' וב') מסלול א' (מיועד לכותבי/ות תזה) – היקף הלימודים יהיה 36 שש"ס ויכלול כתיבת שתי עבודות סמינריוניות במסגרת הסמינריונים בהתמחות וכן הגשת עבודת תזה (לאחר מציאת מנחה) את המסלול הזה ניתן ללמוד בשלוש שנות לימוד בלבד. שנתיים של לימודי הקורסים ועוד שנה לכתיבת התזה.
בשנתיים - יום בשבוע - שני סמסטרים (א' וב') מסלול ב' (מיועד לכותבי/ות פרויקט גמר, ללא תזה) – היקף הלימודים במסלול זה יהיה 36 שש"ס כולל כתיבת שתי עבודות סמינריוניות במסגרת ההתמחות לכל אורך השנתיים של הלימודים וכן כתיבת פרויקט גמר. את המסלול הזה ניתן ללמוד באחת משתי אפשרויות:
הסטודנטיות והסטודנטים בהתמחות חוגגים סיום שנה בפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה
הסטודנטיות והסטודנטים בהתמחות לפיתוח פדגוגי במפגש עם פרופ' תומס ורטנברג, לשעבר נשיא האגודה האמריקאית לעידוד חשיבה פילוסופית בבתי ספר